.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 انتصاب دراداره کل اوقاف وامورخیریه مازندران

شمال نیوز: آیین تودیع و معارفه معاونت حقوقی و ثبتی و معارفه مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد .

    به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ستار علیزاده در آیین تودیع و معارفه معاونت حقوقی و ثبتی و معارفه مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات این اداره کل برگزار شد گفت : از ضروریاتی که در مدیریت سالم و کارآمد یک دستگاه وجود دارد ، بازرسی و نظارت بر عملکرد آن دستگاه است که حُسن انجام کار را تضمین می کند.
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان مازندران ادامه داد: بازرسی و نظارت بحث مچ گیری نیست بلکه ترمیم نقاط ضعف است.
وی ضمن اشاره به فرمایش امام علی(ع) که می فرماید"بازرسی مداوم سبب ترغیب کارگزاران، به خدمت رسانی به مردم و انجام وظایف می شود" بیان کرد: بازرسی، رفع نواقص و اصلاح روند کار است.

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: از جمله وظایف مسئول بازرسی و نظارت بر عملکرد، دریافت شکایات مردمی و جمع بندی آنها در مقاطع زمانی مختلف و پیگیری نتایج گزارشات بازرسی، کشف فساد اداری و  ... می باشد.
وی در ادامه مساله حقوقی را بخصوص در سازمان اوقاف مهم دانست و اضافه کرد: امروزه فهم درست و توجه عمیق مسائل و باید ها و نباید ها ی حقوقی بسیار ضروری است.
مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به جوان بودن معاون جدید حقوقی و ثبتی اداره کل گفت : جوانان سرمایه های نظام ما هستند و نیروی این جوانان به همراه تجربیات پیش کسوتان باعث می شود تا امور به خوبی صورت گیرد.
وی به برخی از وظایف معاونت حقوقی و ثبتی اشاره نمود و گفت: برنامه ریزی و نظارت بر امور بقاع متبرکه و موقوفات برنامه ریزی و نظارت بر امر عقد هرگونه قرارداد و تفاهم ها و ارائه مشاوره حقوقی از جمله این وظایف است.
در پایان این جلسه بعد از آنکه احکام و تقدیرنامه مسئولین جدید قرائت گردید وی از زحمات غریب رضا وحیدی بعنوان معاونت اسبق حقوقی و ثبتی تقدیر کرد و مجتبی باقر زاده را طی حکمی از سوی قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه بعنوان معاون جدید حقوقی و ثبتی معرفی کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود.
غریب رضا وحیدی نیز از سوی علیرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه بعنوان مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف وامور خیریه استان مازندران معرفی شد. /ف

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.